Saturday, April 28, 2007

How lame is that?

I hate writing my own poetry. On the other hand yesterday the words kept falling from me for so long that eventually ended up with several pages of dumb czech stuff which I am gonna post.

Analyticko geometrická prohra

Chtěli, abych našel souřadnice bodu v prostoru
a já na to jen:
A nechcete raději, abych nakreslil pejska, jak loví hraboše?
Želbohu nevyšel jsem jako vítěz z toho hovoru.

Začalo být nějak teplo

Dnes půjdu a koupím si zmrzlinu v kornoutu,
ohlodám z ní čokoládu a rozkoušu oříšky,
nechám krém vsáknout do oplatky
a pak barevný celofán v pěsti zmačkám
a hodím do koutu.

Co s takovým

Myslíš, slibuješ mi, že až to bude za námi roky,
že sama sobě řekneš - a také tomu uvěříš,
že byl jsem vlastně silný, čestný, prostě dokonalý muž
ač jsem jenom lhal a plakal a pomlouval své soky?

V zajetí vkusu

Vím, žes nechala moje boty ve své předsíni,
doufáš snad, že je zase nazuji?
Ne, ty jen chceš, aby měl ten další moje nohy,
ale ne mé chyby, nejspíš bude mít obojí.

Práší se mu na lopatky

V rohu stál kostlivec a chyběla mu lebka
plastik trčel do prostoru a chytal prach
i já někdy postrádam hlavu, ba i páteř,
ale radši poběžím, než bych v koutě pách.

No comments: